سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

انتخاب رشته 11هزار 168 دانش آموز در خراسان شمالی

11هزار 168دانش آموز استان از امروز با توجه به هدایت تحصیلی انجام شده توسط مشاوران انتخاب رشته می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت : بیش از 99 درصد از شهرستان های استان اقدامات لازم جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان را انجام داده اند و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات مشاوره ای را دارند.

علی اصغر ایزدی افزود : فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان در شهرستان اسفراین با هزار و460 نفر، شهرستان بام و صفی آباد با 208نفر ، شهرستان بجنوردبا 4 هزار و 475 نفر، شهرستان جاجرم با 469 نفر ، شهرستان رازوجرگلان با 557 نفر، شهرستان شیروان با 2 هزارو 97 نفر، شهرستان فاروج با 560نفر، شهرستان گرمه با 323نفر، شهرستان مانه و سملقان با هزار و 18 نفر از اول تیرماه آغاز خواهد شد .

وی گفت:در جلسات با روسای ادارات متوسطه و مشاوره استان بر تشکیل کمیته هدایت تحصیلی در مدارس با حضور مدیر ، معاون پرورشی ، معاون آموزشی و معاون اجرایی و مشاور و همچنین تشکیل جلسات توجیهی برای اولیا دانش آموزان و دانش آموزان پایه نهم در مدارس تاکید شده است.

با توجه به تغییرات آیین نامه هدایت تحصیلی به منظور اطلاع رسانی و توجیه مشاوران و مدیران مدارس با روند هدایت تحصیلی در خراسان شمالی جلسات متعددی برگزار شده است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.