سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

اجرای سند توسعه استان با همکاری 26 دستگاه اجرایی محقق می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: برای تحقق برنامه سند توسعه ششم، باید 26 دستگاه اجرایی در سطح استان تهران با یکدیگر همکاری کنند.

نعمت الله ترکی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه های سند توسعه ششم استان، اظهار داشت : برای  اجرای این سند 3 دستور کار  در اولویت قرار گرفته که بخش اول آن مربوط به برنامه ریزی و تدوین سند توسعه ای، بخش دوم برنامه آمایشی استان و بخش سوم نیز دربردارنده چشم انداز کلی استان تهران است.

وی افزود: تا پایان سال 94 مجموعه برنامه های مشخص و مدونی برای این سند وجود نداشت  و یا بر اساس برنامه ریزی ها پیش نمی رفت ،اما امسال برنامه  مدون 5 ساله سند  توسعه استانی همگام با سند توسعه کشوری از سال 95 تا 99 تدوین و در دستور کار قرار گرفته است. 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: اجرای سند توسعه ششم استان، پروژه ها و فعالیت ها در بخش صنعت ،معدن ،کشاورزی که در دستور کار قرار دارند، به تمام دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها  ابلاغ شده و برشهای استانی و شهرستانی توزیع  شده اند تا بتوانیم  15 تیرماه برنامه ای مشخص و مدون متناسب با استان را شاهد باشیم.

ترکی مطرح کرد: 26 دستگاه  اجرایی استان، برخی از موسسات ،شرکت ها و مراکز غیر دولتی  مرتبط با این برنامه جهت اجرای این سند با یکدیگر همکاری می کنند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.