سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

راه پیمایی روز قدس ازچهار راه طالقانی

راه پیمایی روز قدس درشهر کرمان ساعت 10:30 روز جمعه 11تیرماه از چهارراه طالقتانی تا مصلی امام علی(ع) انجام می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی صدفی در جمع خبرنگاران افزود: روز قدس از روزهای مهم و تعیین کننده و مسئله فلسطین و قدس یکی از موضوعات مهم جهان اسلام است.


وی افزود: ایستگاه پاسخ به شبهات، ویژه برنامه های ادارات ارگانها و نیروهای مسلح و کودکان و نوجوانان و مسابقات ورزشی و عکاسی از جلوه های راهپیمایی برگزار می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: جهان اسلام و ملت شجاع ایران، صهیونیسم را دشمن جهان اسلام می دانند و امام راحل از سال 42 اسرائیل را جرثومه فساد و رژیم نامشروع و خطرش را گوشزد کردند.

صدفی گفت: امروز نیز اسرائیل با حمایت استکبار جهانی بخصوص آمریکای جنایتکار و برخی دولت ها ملت فلسیطن را به خاک و خون می کشند و صهیونیسم نه تنها در فلسطین و قدس جنایت می کند بلکه ردپای جنایت های استکبار در کشورهای مظلوم و مسلمان یمن، عراق، بحرین و غیره مشهود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کردند و این روز یکی از ابتکارات ماندگار و جاودان امام است و باید همواره زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: امام فرمودند روز قدس روز اسلام و روز پیامبر (ص) است و این روز متعلق به منطقه و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه آزادیخواهان جهان است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس بیداری اسلامی را به دنبال داشت تصریح کرد: مسلمانان در این روز در یک صف واحد قرار می گیرند و این روز زمان فریاد و مقاومت ملت های اسلامی در برابر تفرقه و توطئه هاست چرا که امروز جریان های تکفیری همچون سلفی ها و داعش و سایر گروه های کفر با حمایت آمریکا و اسرائیل و غیره در کشورهای عراق، سوریه و یمن جنایت می کنند.

صدفی ابراز امیدواری کرد: امسال نیز مردم ولایتمدار روز قدس را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های روز قدس در قالب فعالیت های علمی فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، ورزشی، مراسم و غیره برگزار می شود گفت: برپایی نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی از جمله این برنامه هاست.


وی تصریح کرد: اختصاص هفته افشای حقوق بشر آمریکایی می تواند آیینه ای برای انعکاس نفاق و دروغ گویی قدرت های استکباری مدعی حقوق بشر باشد و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره آمریکای جنایتکار است.

وی به بیانات رهبری در ششم تیر سال گذشته در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث ششم تا 12 تیر و ذکر چند نمونه از این جنایات، پیشنهاد دادند هفته ای با عنوان حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شود.

صدفی ادامه داد: ششم تا 12 تیر با عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که در این هفته سخنرانان در مجالس مختلف به بازخوانی و افشای جنایت های آمریکا خواهند پرداخت.

صدفی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نیز در همه شهرستانها و بخش های استان کرمان برگزار می شود .
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.