سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تاکستان امن ترین شهرستان استان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت : این شهرستان چند سالی است که عنوان امن ترین شهرستان استان را کسب می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فرزین افروز در جمع خبرنگاران ادامه داد : در دادسراها سعی کردیم اولویت را پیشگیری از جرم به ویژه سرقت قرار دهیم.


وی افزود: سال گذشته پرونده های ورودی 15 درصد نسبت به سال 93 کاهش یافته است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان تصریح کرد :با افزایش نیروی کاری در دادستانی توانستیم موجودی پرونده ها  را تا 21درصد کاهش دهیم.

افروز اضافه کرد : در حال حاظر 282 پرونده مسن در این دادستانی وجود دارد که در این زمینه با کاهش 67درصدی پروندههای مسن روبرو بوده ایم. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در مورد چاههای آب غیر مجاز هم گفت:تاکستان در برخورد با چاههای غیر مجاز رتبه دوم را در کشور دارد و سال گذشته با  271 حلقه چاه در سطح شهرستان برخورد شده است.


افروز همچنین اشاره ای به انتخابات گذشته داشت و تصریح کرد:  در انتخابات گذشته شاهد کاهش 35درصدی جرایم بودیم که باعث رضایت مردم از روند برگزاری شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در مورد رصد فضای مجازی گفت :اگر نشر اکاذیب و تهمت ها  در فضای مجازی اشخاص سیاسی و مسیولین کشور و شهرستان را هدف قرار دهد دادستانی میتواند بدون شاکی خصوصی به موضوع نفوذ کند و مسئله را بررسی کند. 

افروز گفت:مسائل قضایی فارق از موضوعات جناحی و حتی مذهبی است و دستگاه قضایی صرفا وظیفه عدالت خواهی و گسترش عدالت را به عهده دارد.

افروز درباره برخورد با عوامل توزیع 400 کیلوگرم گوشت فاسد در یکی از بیمارستان های شهرستان گفت:  توانستیم با کمک مسیولین بیمارستان قبل از عرضه این گوشتها جلوی آن را بگیریم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.