سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهار حمله هوایی به مخفیگاه‌‌های گروه داعش در ننگرهار، بیش از ۳۰ تن از افراد این گروه کشته شدند

امروز در نتیجه ۴ حمله هوایی به مخفیگاه‌های گروه داعش در ولایت ننگرهار، بیش از ۳۰ تن از اعضای این گروه کشته شدند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز در نتیجه ۴ حمله هوایی به  مخفیگاه‌های گروه داعش در ولایت ننگرهار، بیش از ۳۰تن از اعضای این گروه تروریستی کشته شدند.

دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار، با انتشار اعلامیه‌ای نوشته است که این ۴ حمله هوایی بر مخفیگاه‌های مهم گروه داعش در ولسوالی کوت ولایت ننگرهار انجام شده است.

دفتر مطبوعاتی ننگرهار جزئیات بیشتری در این مورد ارایه نکرده است.

کشته شدن یک مهاجم انتحاری پیش از رسیدن به هدف در ولسوالی کوت دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار در یک اطلاعیه‌ای جداگانه، اعلام کرده است که یک مهاجم انتحاری پیش از رسیدن به هدف در ولسوالی اچین این ولایت، از سوی پلیس کشته شد.

در اطلاعیه دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار آمده است که این مهاجم انتحاری قصد داشت که خود را به یک مرکز فرماندهی پلیس برساند که در قریه «عبدالخیل»، از سوی پلیس کشته شد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که این مهاجم انتحاری، قصد داشت که مواد انفجاری جاسازی شده‌ی خود را با رسیدن به یک پوسته‌ی پولیس منجفر سازد که از سوی پولیس در قریه عبدالخیل ولسوالی اچین این ولایت، از بین برده شد.

این رویداد، عصر امروز یکشنبه، روی داده است. دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار گفته است که این رویداد، غیر از کشته شدن مهاجم انتحاری، دیگر هیچ آسیب جانی و مالی را در پی نداشته است.
برچسب ها: افغانستان ، داعش ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.