سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

استقبال استاندار خوزستان از سرمایه گذاران بخش خصوصی

استاندار خوزستان در اولین سفر شهرستانی خود به شهرستان مسجد سلیمان بر ضرورت سرمایه گذاری بخش خصوصی برای رفع مشکل بیکاری استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در سفر به مسجد سلیمان از چند واحد تولیدی و نیز طرح های در دست اجرا در این شهرستان بازدید کرد.

وی وضع فعلی مسجدسلیمان به عنوان زادگاه نفت در ایران را در شان مردم این شهرستان ندانست و اظهار داشت: شهری که تامین کننده انرژی، نفت، آب و برق برای کشور است نباید با مشکلات سرمایه گذاری و بیکاری مواجه باشد.

شریعتی بیان کرد: دولت با توجه به دستور، تاکید و منویات مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی، از سرمایه گذاران این بخش به خوبی استقبال می کند.

استاندار خوزستان اذعان داشت: باید موانعی که باعث عدم رغبت سرمایه گذاران می شود را برداشته و زمینه حضور آنان را برای فعالیت بیش تر فراهم کنیم.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: وجود همدلی در منطقه یک حرکت رو به جلو است و باعث هم افزایی بیشتری برای حل مشکلات می شود.

وی افزود: طبق مصوبه دولت طرح هایی که بیش از 60 درصد پیشرفت داشته اند از تسهیلاتی برای اتمام بهره مند خواهند شد ولی متاسفانه این صنایع در خوزستان کم هستند.

استاندار خوزستان با تاکید بر دفاع از سرمایه گذاران به منظور فعالیت بیش تر در این استان خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذار به خوزستان نیاید عیب بزرگی برای مسئولان است زیرا این استان تمامی پتانسیل های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را دارد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.