سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

مسابقات ورزشی بیماران تالاسمی پایان یافت

این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، دارت و تیراندازی رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهارکرد: این مسابقات با حضور 60 ورزشکار از هشت شهرستان، به میزبانی اهواز برگزار شد.

جمال فتاحی، خاطرنشان‌کرد: این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، دارت و تیراندازی رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید.

مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: در رشته تنیس روی میز زیر 25 سال آقایان، محسن محمدیان از رامهرمز و در رده سنی بالای 25 سال همین رشته، عزیز عباسیان از آبادان عنوان قهرمانی را به دست آورند.

وی افزود: در رشته دارت رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال نیز به ترتیب رضا اسدی از دزفول و امید درویشی از اهواز جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند. در رشته تیراندازی رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال نیز علی پیره از دزفول و رضا کردزنگنه از رامهرمز در جایگاه اول قرار گرفتند.

فتاحی در ادامه درباره نفرات برتر بخش بانوان در رشته های تیراندازی و دارت نیز گفت: در رشته تیراندازی رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال به ترتیب ابتسام منصوری و امینه سهیلی منش هر دو از اهواز به عنوان قهرمانی رسیدند. در رشته دارت رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال نیز عواطف امیری از اهواز و زهرا خرمیان از بهبهان اول شدند.

وی با مثبت ارزیابی کردن سطح این رقابت ها، گفت: استقبال خوبی از مسابقات صورت گرفت و جا دارد از شهرستان های شرکت کننده در این رقابت ها قدردانی کنم.

مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در پایان بیان کرد: نفرات برتر این رقابت ها، شهریورماه به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.