سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجیلو: حسن زاده را سایپایی بدانید

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: توافق نامه انتقال مهاجم ذوب آهن به سایپا امضا شده و باید حسن زاده را نارنجی پوش دانست.

اصغر حاجیلو در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره انتقال مسعود حسن‌زاده از ذوب آهن به سایپا گفت: در روزهای اخیر صحبت های زیادی را با مسئولان ذوب آهن و سعید آذری برلی انتقال مسعود حسن زاده به سایپا انجام دادیم که خوشبختانه این مذاکرات امروز منجر به عقد توافق نامه اولیه بین مسئولان 2 باشگاه شد.

وی درباره ضمانت اجرایی این توافق نامه بیان کرد: سعید آذری جزو مدیران خوش نام فوتبال ایران محسوب می شود و وقتی حرفی می زند و توافق نامه ای امضا می کند، به هیچ وجه زیرش نمی زند. فرکی خواستار جذب حسن زاده است و خود این هم بازیکن هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن سایپا دارد. به هر حال توافق نامه این انتقال امضا شده و باید حضور حسن زاده در سایپا را قطعی دانست.

سرپرست سایپا درباره درخواست 800 میلیونی ذوب آهن برای صدور رضایت نامه حسن زاده یا معاوضه وی با 2 بازیکن سایپا بیان کرد : سعید آذری  محبت داشت و تخفیف خوبی به سایپا داد. من درباره معاوضه حسن زاده با 2 بازیکن سایپا اطلاعی ندارم و این موضوع درست نیست. ظرف روزهای آینده این بازیکن به صورت رسمی به تیم ما می آید.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.