سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری‌نژاد:

علت اجرا نشدن برجام را مردم به خوبی درک می‌کنند/ تمدید رئیس جمهوری "روحانی" در انتخابات 96

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: علت اجرا نشدن برجام را مردم به خوبی درک می‌کنند و قطعا رئیس جمهوری روحانی تمدید می‌شود.

میرزابابا مطهری‌نژاد عضو حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اجرایی نشدن تعهدات طرف مقابل در برجام و نقطه ضعف دولت روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری96، گفت: برجام دو وجه کاملا مشخص دارد، زمینه‌های جدیدی برای فعالیت اقتصادی کشور و فضای مناسب برای  شرکت های خصوصی و دولتی دو دستاورد برجام است.

مطهری‌نژاد در ادامه بیان کرد: کشورهای گروه 1+5 و به ویژه آمریکا در اجرای تعهدات خودشان در برجام تعلل کرده‌اند. آنها رضایت طرف ایرانی را هنوز جلب نکرده و البته از ابتدا قابل پیش‌بینی بود زیرا آنها  به سادگی دشمنی‌شان را با ایران ترک نمی‌کنند و نیاز به پیگیری و دیپلماسی فعال دارد که به وسیله دولت پیگیری می‌‌شود.

 وی در ادامه افزود: اجرا نشدن برجام به رفتار کسانی که در این راه مانع تراشی می‌کنند نیز برمی‌گردد که البته این رفتار مانع پیشرفت کشور می‌شود.

عضو حزب مردم سالاری در پایان خاطر نشان کرد: دولت در برجام دستاوردهای خوبی کسب و در این راه تلاش کرده است. در عین حال عملکرد آمریکا و در برخی موارد اروپا رضایت بخش نبوده و به دلیل اینکه مردم این موضوع را به خوبی درک می‌کنند، فکر می‌کنم قطعا 4 سال بعد آقای روحانی مشکلی برای ریاست جمهوری نخواهند داشت و با رای خوبی بار دیگر انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.