سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تجهیز ونوسازی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال تجهیز و نوسازی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عربعلي بهمن خواه مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با اشاره به خرید 17 دستگاه ماشین آلات سنگین، گفت: اين ماشین آلات شامل دستگاه های بیل مکانیکی زنجیری ، لودر و غلطک است که سه دستگاه از آنها توسط کارخانه سازنده ( هلیکو ) تحویل این سازمان شده و مابقی نیز در روزهای آینده تحویل داده مي شود.

وي تاکید کرد: با وارد شدن این دستگاه ها به ناوگان سازمان خدمات موتوري، هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری تا 50 درصد کاهش می یابد .

مدیر عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اروميه در ادامه با اشاره به توسعه روزافزون شهر ارومیه، تصریح کرد : با توجه به هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری ماشین آلات و فعالیت های شبانه روزی ، دستگاه های موجود، دیگر جوابگوی نیازهای کلانشهر ارومیه نيست كه جهت افزایش راندمان کاری و بهره وری بیشتر ، شهرداری ارومیه خرید دستگاه های جدید دیگر را نیز در دستور کار قرار داده است.

یهمن خواه ارائه خدمات تعمیر سرویس و نگهداری کلیه ماشین آلات تابعه شهرداری ، فعالیت در زمینه امورات خدمات شهری و عمرانی جمع آوری روزانه 500 تن زباله ، انتقال ،دفن و ساماندهی این زباله ها در خارج از شهر را از جمله فعاليت هاي شاخص سازمان خدمات موتوري شهرداري اروميه عنوان كرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.