سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریستین لاگارد: کوشش صندوق بین المللی پول برای تعدیل نوسانات شدید خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

رییس صندوق بین المللی پول اعلام کرد این صندوق تلاش می کند نوسانات زیاد ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را تعدیل کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کریستین لاگارد -- رییس صندوق بین المللی پول  --گفت این صندوق تلاش می کند نوسانات زیاد ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را تعدیل کند. 

کریستین لاگارد در سخنانی در واکنش به نتیجه همه پرسی در انگلیس و خروج این کشور از اتحادیه اروپا گفت: مردم انگلیس نظر خود را بیان کردند و تصمیم آنها محترم شمرده خواهد شد. مدتی طول خواهد کشید تا اینکه ما به ماهیت روابط آتی میان انگلیس و اتحادیه اروپا پی ببریم. همچنین بسیار اهمیت دارد که درباره روند مذاکره شفافیت وجود داشته باشد و همچنین اهمیت دارد که این مذاکره تا جایی که امکان دارد بدون مشکل انجام شود.

لاگارد افزود: من از تدابیری که امروز بانک انگلیس و بانک مرکزی اروپا برای حمایت از نظام بانکی اعلام کرده بود، استقبال می کنم، این تدابیر لازم است و هدف آن مقابله با نوسانات زیاد ناشی از این موضوع است.

وی افزود: صندوق بین المللی پول نقش خود را ایفا خواهد کرد و همچنان تحولات را از نزدیک زیر نظر دارد.ما با اعضای خود کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که اقتصاد جهانی در دوره زمانی پیش رو، ثبات داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.