سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تحقق عدالت در جامعه از اندیشه های بارز شهید بهشتی

تحقق عدالت در جامعه یکی از اهداف مهم شهید آیت ا... دکتر بهشتی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه هندیجان گفت: شهید بهشتی برای تحقق عدالت و عدالتخواهی در جامعه که از اهداف و اندیشه های مهم ایشان است از هیچ کوششی دریغ نکرد.

حجت الاسلام شمیل پور در خطبه های نماز جمعه این هفته هندیجان با اشاره به هفته قوه قضائیه افزود: تحقق عدالت و عدالتخواهی در جامعه یکی از اهداف و اندیشه های مهم شهید آیت ا... دکتر بهشتی بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی گفت: دکتر بهشتی مظلوم زیست و شهید شد و به اندازه یک ملت برای این امت خدمت نمود و دشمنان اسلام ایشان را خار چشم خود می دانستند.

امام جمعه هندیجان افزود: این شهید والا مقام نقش برجسته ای در دفاع از اصل ولایت فقیه و تدوین این اصل مترقی در قانون اسلاسی بر عهده داشت

شمیل پور گفت: بهشتی انسانی صادق و دارای ویژگی های منحصر به فردی در جذب مردم به خود بود و دشمنان اسلام نیز به این ویژگی ایشان که از یک انسان عادی فراتر بود اعتراف کرده اند.

وی در ادامه مشورت را از نقاط قوت و بارز این شهید دانست و افزود: مشورت از ویژگی های برجسته شخصیتی شهید بهشتی بود و در برنامه ریزی ها و عمده تصمیمات و کارهای سیاسی خود مشورت می نمود.

امام جمعه هندیجان افزود: حکام این کشور در آخرین اقدام خود تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین را سلب نموده و ما شیعیان و نمازگزاران این اقدامات حکومت آل خلیفه را محکوم می کنیم.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان و در کنار خلیج فارس واقع شده و یکی از بنادر مهم استان می باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.