سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

همایش بزرگداشت روز اصناف در آمل

همایش بزرگداشت روز اصناف در حسینیه قائم آل محمد طایفه ایرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمدپور عمران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این مراسم افزود: باید راهمان را خودمان پیدا کنیم و مسیر دانش و نوآوری از خودمان سرچشمه می گیرد.

وی با بیان این که در جمعی با کوله باری از خدمت، تجربه، دانش، خوش نامی و اثربخشی حضور داریم که مایه افتخار است، گفت: آمل علما و بزرگان و کارآفرینانی دارد که پرچم شکوه و افتخار ما را در دنیا به اهتزاز درآوردند و نمونه آن شرکت کاله است.

محمدپور عمران افزود:محموله لبنی صادر شده به مسکو به شدت مورد استقبال قرار گرفت و می توانیم بازار بزرگ روسیه و سی آی اس را با فکر و کار آملی ها جهانی کنیم که در این عرصه گام برداشتیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:ایران سفره و وجود مردم روسیه را با محصولات کاله آمل به نشانه گرفت که چنین شهرستان بزرگی داریم.

وی با بیان این که اصناف و بازاریان گرانقدری داریم که در همه زمینه ها پیشگام هستند، گفت: انتظار داریم شهر نیز به وظیفه خود در قبال 17 هزار واحد صنفی در آمل عمل کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:کسانی که از مالیات سنگین فرار می کنند باید جلوی آنان گرفته شود که یک سوم مالیات پرداخت نمی کنند و باید به دنبال این ها برویم نه افرادی که دنبال کاسبی حلال هستند.

محمدپور عمران افزود: باید کاری کنیم تا در پیچ و خم ادارات، حق بازاریان تضییع نشود که مشکلات شهرستان به صورت مکتوب و مشخص اعلام شود تا در استان آن را مورد پیگیری قرار دهیم.

در این همایش از فرزند شهید مدافع حرم روح الله صحرایی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.