سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدی:مسئولان گیلان موقع سقوط ملوان کجا بودند؟

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:مسئولان گیلان موقعی که داماش و ملوان سقوط کردند کجا بودند

سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با تاجیک یکی از مسئولان شرکت نفت صحبت کردیم و مسائل برای ما روشن شد.

استاندار گیلان و نمایندگان این شهر که مسئله انتقال تیم نفت به انزلی را پیگیری می‌کند در زمانی که تیم‌های گیلانی در حال سقوط بودند باید فکری به حال شهرشان می‌کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی کردن با سرنوشت ورزشکاران  عواقب سنگینی دارد و باید مسئولان جوابگوی این مسئله باشند.

مربی تیم  نفت بیان کرد:دنیا مالی بیان کرده که به همراه دوستانش می‌تواند با 22 میلیارد تومان تیم نفت را بخرد این سؤال را  از وی دارم چرا به جای خرید تیم نفت فکری برای صعود مقتدرانه تیم ملوان به لیگ برتر  نمی‌کنید.

سیدی بیان کرد:مسئولان تیم ملوان باید الگوبرداری از تیم‌های ماشین‌سازی و  نفت آبادان کنند و همانند آنها بدون خریداری تیمی به لیگ برتر صعود کنند. ما نباید هویتمان را بفروشیم و  یک تیم دیگر را خریداری کنیم.

وی درباره اینکه چرا مسئولان ملوان برای سقوط نکردن این تیم چاره‌ای در نظر نگرفتند بیان کرد:سؤالتان به جاست و باید آن را از مسئولان پرسید چرا جوانانی همانند جلال رادخواهی در تیم ملوان رشد نمی‌دهند و با  شعور مردم بازی  می‌‌کنند.

سیدی تصریح کرد:طبق گفته‌های تاجیک متقاضیان خرید نفت باید وثیقه سنگین بگذارند به هر حال مهلت خرید باشگاه نفت تا ساعت 5 امروز اعلام شده است. همچنین تیم نفت باید در تهران بماند ولواینکه از لحاظ مالی متضلضل شویم.

وی اظهار داشت:قنبرزاده و آل اسحاق باید استعفا دهند چرا که این به نفع تیم نفت است. مسئولان نباید با عوام فریبی ذهن مردم را مشوش کند.

مربی تیم نفت در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تکلیف تیم نفت روشن شود تا بازیکنان و کادر فنی از بلاتکلیفی خارج شوند.

انتهای پیام/    
         

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.