کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران از بلاتکلیف بودن بازیکنان این تیم و پاسخگو نبودن مسئولان گلایه کرد.

علی رضا عزتی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامشخص بودن تکلیف بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران، بیان کرد: روز گذشته برای مشخص شدن وضعیتمان به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رفتیم و در صحبت با شهبازی، تاج و گرشاسبی تنها قول و وعده شنیدیم. 

در نهایت هم گرشاسبی گفت هندی یکی از اعضای کمیته واگذاری در این خصوص  تصمیم گیرنده است. آقایان قول دادند مشکلات تا صبح امروز حل می شود اما وقتی هیچ اتفاقی رخ نداد به وزارت نفت رفتیم که در آن جا هم هیچکس پاسخگو نبود. در حال حاضر هم به باشگاه آمدیم تا در صحبت با تاجیک معاون شرکت نفت وضعیتمان را دنبال می کنیم. 


وی افزود: تاجیک در جلسه امروز خود با نمایندگان مشتری تهرانی تیم نفت، درباره شرایط واگذاری  و گرفتن ضمانت نامه مذاکره کرده که در این نشست هم هیچ توافقی حاصل نشده است. به دلیل وضعیت نامشخص باشگاه پیشنهادات ما از سایر تیم ها از بین می رود. ما در فصل گذشته تنها 20 درصد دریافتی داشته ایم. از قنبرزاده و سایر مسئولان می خواهیم جواب ما را بدهند و با زبان روزه هر روز ما را به دنبال خود نکشانند. زن و بچه ما نباید گرفتار وضعیت نامشخص نفت شوند.

عزتی درباره این که چرا علی رضا منصوریان با وجود حمایت از بازیکنان نفت در طول لیگ پانزدهم پس از پایان این رقابت ها توجهی به گرفتاری آن ها ندارد، اظهار کرد: در لیگ پانزدهم با وجود مشکلان فراوان مالی برای حفظ اعتبار و آبروی خود تمام تلاشمان را به کار گرفتیم و رتبه خوبی هم به دست آوردیم.

 فکر می کردیم پس از پایان لیگ می توانیم قرارداد خوبی با تیم های دیگر ببندیم و از این وضعیت خارج شویم اما تعلل مسئولان تاکنون مانع از این امر شده است. به نظر من اگر منصوریان و اعضای کادرفنی سابق نفت می توانستند در یکی از نشست های ما شرکت کنند، دلگرمی بیشتری برای ما به وجود می آمد اما در حال حاضر هیچکس به حرف ما گوش نمی کند. اگر نصوریان و دستیارانش کنار ما بودند شرایط خیلی بهتر بود.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران درباره تلاش مسئولان استان گیلان و شهر انزلی برای انتقال این تیم به ملوان، گفت: این آقایان اگر فصل گذشته یک میلیارد برای ملوان هزینه می کردند، تیمشان به لیگ دسته اول سقوط نمی کرد. ملوان تیم پرطرفدار و مانند نفت ریشه داری است.کاش مسئولان گیلان وانزلی به جای این ادعای واهی هزینه 22 میلیاردی برای خرید نفت را مطرح کنند، سال گذشته به یاری ملوان می آمدند. من خیلی خوشحالم که سپیدرود رشت با توانایی های فوتبالی از لیگ سه به لیگ یک آمده است. باور کنید ملوان پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را دارد و درست نیست مسئولانش به دنبال خرید امتیاز نفت تهران باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار