سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مبارزه با قاچاق كالا زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت : پليس با برقراری امنيت پايدار و مقابله با باندهای قاچاق كالا و ارز مي تواند زمينه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل را بوجود آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ يدالله حسن پورافزود : با توجه به تأكيدات فرمانده معظم كل قوا، پليس آگاهی در نظر دارد از تمامی ظرفيت های خود در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل استفاده كند.

وي خاطر نشان کرد: كاراگاهان عزم خود را جزم كرده اند تا با بالا بردن ريسك قاچاق كالا در محورهاي استان گام مؤثري را در راستاي اين امر اساسي بردارند.

وي تصریح کرد : در همين راستا مبارزه با سرشبكه هاي باندهاي قاچاق در دستور كار كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس كرمان قرار گرفته است و از ابتداي سال جاري تا كنون چندين محموله بزرگ كالاي قاچاق در استان توقيف شده است.

وي از افزايش 29 درصدي ارزش ريالي كالاهاي كشف شده سه ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در زمينه مبارزه با قاچاق كالا و ارز تعامل بين سازماني و استفاده از ظرفيت هاي موجود در ساير نهادهايي كه به نحوي در امر مبارزه با قاچاق كالا فعاليت دارند، بسيار حائز اهميت است.

رئيس پليس آگاهی كرمان افزود : همكاری مردم در ارائه اخبار و گزارشات در رابطه با باند هاي قاچاق، تغيير رويكرد برخی هموطنان از خريد كالاي خارجی به خريد كالای داخلی و آگاه سازي عمومي نسبت به ضررهاي اقتصادي و انساني استفاده از اقلام خارجي مي تواند از مكمل هاي قوي مبارزه با كالاي قاچاق قلمداد شود.

حسن پور در پايان از شهروندان خواست اخبار و گزارشات پيرامون عبور محموله هاي قاچاق و حمل، دپو و نگهداري اين كالاها را از طريق شماره تلفن هاي 110 و 130 و 2185714 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.