سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افزایش قیمت نان منتفی است

کمترین هدر رفت نان کشور مربوط به استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: هرگونه افزایش قیمت نان در استان سمنان بدون مجوز تخلف بوده و با آن برخورد قانونی خواهد شد.
محمدباقر منوچهری افزود: ما به عنوان متولیان امور آرد، نان و گندم استان سمنان تابع سیاست های دولت و نماینده عالی دولت در استان یعنی شخص استاندار هستیم و سیاست های ابلاغی را اجرامی کنیم و غیر از این هرگونه تصیمی خلاف قانون و مقرارت است و باید پاسخگو باشیم.
وی تصریح کرد: مطالبات به حق نانوایان به گوش مسئولان ارشد استان منتقل می شود و امیدواریم برای تحقق این خواسته ها تصمیمات خوبی اتخاذ شود.
وی همچنین افزایش قیمت نان را یکی از خواسته های مهم نانوایان از سوی مسئولان ذکر کرد و افزود: امیدواریم تصمیمات خوبی گرفته شود تا هم رضایت نانوایان و هم مردم عزیز تامین شود.
منوچهری خواسته نانوایان را منطقی و قول رسیدگی برای دستیابی به نتیجه مطلوب از طریق مراجع قانونی استان را داد و افزود: افزایش کیفیت نان تولیدی هم در راس برنامه ها است که باید به آن توجه ویژه داشت.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با یاد آوری این نکته که در حال حاضر ۶۷۰واحد خبازی در سطح این استان فعالیت دارند، افزود: کمترین هدر رفت نان کشور مربوط به استان سمنان است.
منوچهری با بیان اینکه میزان دور ریز نان در استان های خراسان رضوی، تهران و اصفهان هشت درصد است، افزود: این مقدار در استان سمنان به پنج درصد می رسد.
وی افزود: پنج کارخانه آرد در استان سمنان در راستای تامین و توزیع این محصول مهم در بین نانوایی ها درحال فعالیت می باشند و به طور میانگین هرماه  پنج هزار و ۳۰۰ تن آرد با نظارت شرکت غله و خدمات بازرگانی در استان توزیع می شود.
انتهای پیام / د
برچسب ها: نان ، افزایش ، قیمت ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.