سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری از علت معرفی نکردن نامزد اصولگرایان برای انتخابات 96 می‌گوید

نماینده مجلس نهم از علت معرفی نکردن نامزد اصولگرایان برای انتخابات 96 می‌گوید.

"لاله افتخاری" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون مسئولیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در هیئت رئیسه و کمیسیون‌های تخصص مجلس، گفت: انتخابات هفتم اسفند علی‌رغم سروصدایی که به ویژه در تهران از سوی اصلاح طلبان صورت گرفت به نفع اصولگرایان که سروصدای کمتری داشتند رقم خورد.

عضو حزب مؤتلفه پیرامون انتقاداتی که به مجلس نهم به ویژه در بعد نظارتی وارد است اظهار داشت: به نظر بنده مجلس نهم از لحاظ نظارتی ضعفی نداشت چرا که معاونت نظارت گزارش‌های دقیقی به مجلس ارائه می‌کرد.

وی به علت ضعیف جلوه کردن بعد نظارتی مجلس اشاره کرد و افزود: این مسئله از سویی به این موضوع برمی‌گردد که نظارت کار حساسی است و از طرف دیگر بسیاری از دستگاه‌ها زیر بار مورد نظارت واقع شدن نمی‌روند.

افتخاری در واکنش به این مسئله که چرا اصولگرایان نامزدهای احتمالی انتخابات 96 را اعلام نمی‌کنند تصریح کرد: تجربه نشان داده است زمانی که نامزدهای انتخاباتی زودتر از موعد معرفی می‌شوند، مهره‌ای سوخته می‌شوند.

عضو حزب مؤتلفه در پایان خاطر نشان کرد: بر همین اساس اصولگرایان تمایل ندارند که گزینه‌های مدنظرشان برای انتخابات ریاست جمهوری مهره سوخته شوند و تدابیری دارند که به موقع آن را به منصه ظهور می‌گذارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.