نماینده مردم رشت معتقد است؛ گلایه برخی از اعضای فراکسیون ولایت از علی لاریجانی صحیح نیست.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی از اعضای فراکسیون ولایت از علی لاریجانی، رئیس مجلس دهم گلایه دارند که بنده معتقدم این گلایه‌ها به هیچ وجه صحیح نیست.

وی در ادامه با اشاره به دلایل گلایه اعضای فراکسیون ولایت از رئیس مجلس دهم، تأکید کرد: برخی اعضای فراکسیون ولایت می گویند: «سهم اصولگرایان از کرسی هیئت رئیسه مجلس به اندازه کافی نبوده است» که بنده معتقدم سهم اصولگرایان در هیئت رئیسه مجلس دهم به اندازه بود.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: انشعاب فراکسیون ولایت به دو جریان سیاسی دور از ذهن نیست. 

ایمن آبادی در ادامه با اشاره به برخی زمزمه‌ها در راستای دعوت علی لاریجانی از عارف برای پذیرش ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: این اظهارات صحت ندارد و ریاست در مرکز پژوه‌ش‌های مجلس در شأن آقای عارف نیست.

وی با اشاره به اینکه انتخاب رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از جمله اختیارات هیئت رئیسه مجلس می‌باشد، تأکید کرد: اینطور نیست که آقای عارف بیایند و زیرنظر آقای لاریجانی فعالیت کنند.

ایمن آبادی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا آقای جلالی مجددا برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس ازسوی هیئت رئیسه، انتخاب خواهد شد و یا خیر؟ گفت: بله. آقای جلالی برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس ابقاء می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، جلالی ، گلایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار