سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صابری در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر تهران؛

اختلاف بین اداره حقوقی اسناد و شهرداری تهران باید حل و فصل شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اختلافاتی بین اداره حقوقی اسناد و شهرداری تهران وجود دارد که هرچه سریعتر باید حل شود چرا که این مشکل روند رسیدگی به مشکلات را ضعیف کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی صابری عضو شواری اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای با اشاره به مصوبه ساماندهی اسناد واملاک در شهرداری تهران اظهار داشت: در یکی از چهار بند این مصوبه آماده است که اگر در دعوای افراد برای گرفتن اسناد املاکی که در برخی ازطرح های توسعه شهردای قرار دارد شهرداری تهران و اداره حقوقی آن مکلف است که برای انتقال اسناد اقداماتی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند رسیدگی به این اسناد بسیار ضعیف است افزود: امروزه بین شهرداری تهران و اداره حقوقی مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شوند.

عضو شورای اسلامی شهرتهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران اعلام کرده که واحد بازرسی  و حراست اداره اسناد حقوقی مشکلاتی را ایجاد می‌کند، گفت:‌ این موضوع به منظور انتقال سند و پذیرش دعوای دو طرفه است.

صابری با بیان اینکه بدون تردید باید جلسه حقوقی برای حل و فصل این مشکل تشکیل شود افزود: با قوانین بازرسی و حراستی مشکلاتی ایجاد خواهد شد به  همین منظور باید اختلاف بین اداره حقوقی و شهرداری تهران که موجب ضعیف شدن عملکرد شهرداری تهران می‌شود هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.