سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

عملیاتی قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی گفت: قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی عملیاتی شده و در این میان احداث پروژه شهر توریستی اوریاد ارومیه با جذب سرمایه‌گذاران خارجی شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،داود غفارپور در جریان بازدید از پروژه شهر توریستی اوریاد ارومیه با اشاره به وظایف و اختیارات مرکز سرمایه گذاری آذربایجان غربی در تسهیل و تسریع امور مربوط به سرمایه‌گذاری و حمایت‌های قانونی دولت در این زمینه، اظهار داشت: مشوق‌ها، خدمات و تسهیلات سرمایه‌گذاری خارجی متنوعی بر اساس قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی(FIPPA) در استان انجام می‌شود.

وی گفت: شرکت اوریاد در صورت مشارکت و خرید سهم‌الشراکه پروژه مزبور از سوی سرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند با هدایت و راهنمایی این سرمایه‌گذاران به دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، از تسهیلات قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی استفاده کند.

غفارپور افزود: صدور مجوز سرمایه­ گذاری خارجی توسط سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با همکاری و هدایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید انجام پذیرد. براین اساس، ما به‌عنوان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی، خواستار معرفی سرمایه‌گذاران خارجی در این رابطه، برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و اخذ حمایت‌های قانونی برای سرمایه‌گذاران خارجی، هستیم.

ناصر علیزاده مجری پروژه شهر توریستی اوریاد ارومیه نیز در این بازدید با اشاره به اعلام آمادگی چندین شرکت خارجی به‌صورت مشارکتی و یا از طریق خرید سهم‌الشراکه پروژه، گزارشی از روند کارهای انجام‌گرفته و در دست انجام و همچنین شرح مختصری از جزئیات پروژه را ارائه کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.