سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

آغازصدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب

مدیرکل حفاظت محیط استان زنجان از صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب در سال 95خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان موسوی گفت: صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب در رودخانه ها و آب های داخلی استان آغاز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر پستی استان جهت دریافت مجوز اقدام نمایند .

وی با بیان اینکه فصل ماهیگیری با قلاب تا پایان دیماه می باشد افزود: اعتبار پروانه صید ماهی با قلاب به مدت یک ماه از تاریخ صدور بوده و هرمتقاضی می تواند سه بار در طول فصل ماهیگیری پروانه جدید دریافت نماید.

موسوی با بیان اینکه بهای پروانه صید ماهی با قلاب پنجاه هزار ریال است گفت: تعداد مجاز صید روزانه 5 قطعه ماهی به ازای هر پروانه می باشد و صید ماهی قزل آلای با این پروانه همچنین صید ماهی در رودخانه های حفاظت شده و قسمت هایی که از طرف سازمان آب منطقه ای ممنوع اعلام گردیده است مجاز نمی باشد.

وی درپایان یادآورشد: مجوز ماهیگیری فقط برای متقاضیانی که از طریق پست اقدام کرده باشند صادر خواهد شد و به مراجعه کنندگان به اداره کل حفاظت محیط زیست و ادارات شهرستانهای تابعه مجوزی صادر نخواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان ادامه داد: مجوز صادر شده فقط در استان صادر کننده مجوز اعتبار دارد و متقاضیان ماهیگیری در سایر استانها باید از استان مربوطه مجددا مجوز دریافت نمایند.

گفتنی است مجوز ماهیگیری با تور از 15 تیرماه صادر خواهد شد .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: قلاب ، صید ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.