سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مسکن مهر شهرستان ورزقان متقاضی ندارد

چندین سال است که مسکن مهر ورزقان در حال احداث وتکمیل است که متاسفانه آنطور که باید متقاضی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صابر تقویمی سرپست فرمانداری ورزقان با قبول این مشکلات ، عدم مکان یابی مناسب در زمان احداث ، عادت نداشتن اهالی شهر ورزقان به آپارتمان نشینی و استفاده اکثر اهالی از وام بازسازی زلزله سال 91 اعلام داشت و اظهار امیدواری کرد با تمهیدات لازم انجام یافته در تلاش هستیم موانع و مشکلات این مجتمع را رفع نماییم.

محرم زاده مدیر بنیادمسکن ورزقان نیز از برداشت شرایط خرید مسکن مهر در این شهرستان خبرداد و گفت : به خاطر وقوع زلزله گذشته و بوجود آمدن شرایط خاص در این شهرستان هیچ شرایطی برای متقاضی بودن این مسکن ها در ورزقان وجود ندارد و همه می توانند در هر شرایطی متقاضی خرید باشند و از این مسکن ها خرید نمایند.

محرم زاده گفت: کسانیکه از وام زلزله استفاده کرده اند برای باردوم هم می توانند از تسهیلات خرید مسکن مهر استفاده نمایند و همچنین کسانی که ساکن شهرهای دیگر استان هستند می توانند بدون محدودیت ، متقاضی خرید مسکن مهر در ورزقان باشند.

با گذشت حدود 6 سال از زمان شروع اجرای آنها و تکمیل و آماده بودن 70درصد از این مسکن ها، متاسفانه تابه امروز کمتر از 50 خانوار متقاضی خرید و ساکن شدن در این مجتمع هستند.

تعداد خانواده ای که به ناچار جدیدن در این محل ساکن شده اند مشکلات مسکن مهر ورزقان را دوری از شهر ، نبود امکانات رفاهی بهداشتی و آموزشی ، مشکل محوطه و حصارکشی و ورود حیوانات وحشی به محل مجتمع ، نبود روشنایی و آسفالت محیط و نبود جاده دسترسی مناسب و سرویس ایاب و ذهاب را اعلام داشتند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.