سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تلاش تمام دستگاههادر اجرایی شدن سندجامع آموزشی مدیریت بحران

ضروری است نحوه همکاری دستگاههای اجرایی در سند تعیین شده و دستگاهها با تمام توان در اجرایی شدن دستگاهها این سند تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل مدیریت بحران استان یزددراین نشست با اشاره به سند جامع آموزشی مدیریت بحران استان گفت :  ضروری است نحوه همکاری دستگاههای اجرایی در این سند تعیین شده و دستگاهها با تمام توان در اجرایی شدن این سند تلاش کنند.
 
 هادی هادی نسب افزود: جامعه به آگاه سازی در مقابله با بلایای طبیعی و پیشگیری از حوادث بحرانی ناشی از این بلایا نیاز دارد.

وی گفت : اگر در ارائه خدمات نقصی وجود داشته باشد یا خدماتی به طور کامل اجرا نشود ، این مهم می تواند زمینه ایجاد بحران در استان را فراهم کند .

مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد : اجرایی شدن سند جامع آموزشی مدیریت بحران یکی از نیازهای حال حاضر استان است و می تواند پس از اجرایی شدن به عنوان پایلوت کشوری مورد استفاده سایر استان ها قرار گیرد.
 
وی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن آموزش های صورت گرفته ادامه داد : اگر آموزش ها به مردم نتواند در مواقع بحرانی به کمک آنها بیاید و از این آموزش ها استفاده نکنند ، خودش یک بحران تلقی شده و دین ادا نشده ای برگردن ما خواهد بود .

هادی نسب در پایان سخنان خود ، ارائه گزارش عملکرد دستگاهها در خصوص اجرایی شدن سند جامع آموزشی مدیریت بحران را خواستار شد و بر پرداختن دستگاه ها به بحث پیشگیری و آموزش در این زمینه تاکید کرد.
 
نشست آموزشی  با موضوع ارزشیابی اثر بخشی آموزشی و مدیریت استرس در بلایا با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و کارشناسان آموزش مديريت بحران دستگاه‌های اجرايی استان در سالن کنفرانس مدیریت بحران برگزار شد .

انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد ، تلاش دستگاه ها ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.