سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمری: عملی شدن وعده ها منوط بر کسب نتیجه بی سابقه است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت:نتیجه ای که در المپیک امسال به دنبالش هستیم تا به حال در تاریخ دوچرخه سواری ایران کسب نشده است و رکابزنان کار دشواری برای رسیدن به پاداش های وعده داده شده،پیش رو دارند.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:اولین دوره تمرینات تیم ملی در سرعین از اول تیر به مدت 15 روز برگزار می شود و پس از این اردو 4 رکابزن اصلی برای حضور در المپیک انتخاب می شوند.سپس این تیم برای تمرینات تا المپیک عازم اروپا می شود و اگر در خصوص اعزام با مشکل مواجه شدیم در کشور تمرینات را ادامه می دهیم.
 
وی در خصوص هدایایی که برای نتایج خوب المپیکی ها وعده داده است افزود: اگر رکابزنان بتوانند جزو پنجاه نفر نخست باشند ونتایج دلخواه را کسب کنند ما وعده هایی به آنها داده ایم که عملی می شود.البته این نتیجه تا به حال در تاریخ دوچرخه سواری ایران تکرار نشده است.اما امیدورام بهترین نتیجه را کسب کنیم.
 
قمری در خصوص مسابقات لیگ سرعت بیان کرد: لیگ دسته یک پیست  به مدت سه شب در 9 رشته  است  که دو شب آن انجام شد. اما  رکابزنان این رشته هنوز به پختگی که انتظارش را داریم نرسیده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.