سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

اولیا برای ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی اقدام کنند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از اولیا نوآموزان پیش دبستانی استان خواست برای ثبت نام فرزندان خود در مراکز پیش دبستانی هرچه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهرانگیز جلیلیان اعلام کرد: والدین نوآموزان در هنگام ثبت نام این اطمینان را حاصل کرده که فرزندشان را در مراکز و مهدهای کودک دارای مجوز از آموزش و پروش ثبت نام کنند.
جلیلیان با اشاره به وجود بیش از 300مرکز پیش دبستانی در استان افزود: این مراکز بصورت غیر دولتی در مناطق مختلف شهری و روستائی استان با دریافت مجوز از این اداره کل فعالیت دارند.
وی در خصوص روستاهای دورافتاده و مناطق دارای ضریب محرومیت استان ایلام افزود: این مناطق که فاقد مراکز پیش دبستانی بوده در صورتی که جمعیت نوآموزان پیش دبستانی آنها بالای هشت نفر باشند توسط آموزش و پرورش برای آموزش آنها اقدام لازم انجام خواهد شد.
جلیلیان با بیان اینکه محدودیت زمانی برای ثبت نام نوآموزان در مراکز پیش دبستانی استان وجود ندارد از اولیا خواست تا فرزندان خود را تا شهریوماه برای ثبت نام در سامانه به مراکز پیش دبستانی استان ببرند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.