سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

وضعیت بحرانی اقتصاد ایران در بخش تولید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: اقتصاد ایران در بخش تولید وضعیت بحرانی دارد بنابراین دولت و مجلس باید به سرعت فکری به حال تولید‌کنندگان ‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حسن انتظار در دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق ارومیه با سیدهادی بهادری نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: متاسفانه بی توجهی و عدم برنامه ریزی‌های مناسب و سیاستگذاری غیر اصولی و عدم مدیریت صحیح در سالهای گذشته وضعیت اقتصاد ایران خصوصاً در بخش‌های تولید را به حالت بحرانی درآورده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: اتاق ارومیه آماده هر گونه همکاری و همراهی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اتخاذ تدابیر کارشناسی در مسیر خروج از رکود است.

انتظار اظهار داشت: هر گونه اطلاعات اقتصادی، راهکارها و پیشنهادات درباره مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و منطقه با توجه به وجود کمیسیون‌های تخصصی در اتاق بازرگانی می‌تواند به سهولت در اختیار نمایندگان مجلس قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: با توجه به توسعه و تکمیل ساختمان اتاق ارومیه در آینده نزدیک نیز اتاق اختصاصی به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور مستمر در اتاق بازرگانی و رایزنی با بخش خصوصی در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.