سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بهره مندی 85 درصدی مشترکان بندرعباسی از شبکه جمع آوری فاضلاب

از ابتدای اجرای طرح فاضلاب تاکنون 85 درصد از مشترکان بندرعباسی ازشبکه جمع آوری فاضلاب بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طرح جمع آوری فاضلاب بندرعباس هزار و 500 کیلومترلوله گذاری نیاز دارد که تاکنون 800 کیلومتر آن اجرا شده است  
قصمی افزود: ساخت و سازهای خارج از ضوابط و بافت های فرسوده واقع در بلندی های شمال غرب بندرعباس ، اجرای طرح های های فاضلاب را با مشکل مواجه کرده بود .
وی گفت: 35 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرعباس باقی مانده که به بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:درصورت تخصیص به موقع اعتبارات ملی و دریافت درآمد از محل مشارکت های مردم پیش بینی می شود تا سال آینده به پایان برسد.
قصمی افزود:امسال محله های سورو ،600 دستگاه و بخشی از حسین آباد و امیر اباد به شبکه فاضلاب متصل شده و بخشی از شهر که شبکه فاضلاب متصل نشده همزمان با طرح های توسعه ای در شهر بندرعباس شبکه فاضلاب نیز احداث شود.
وی گفت: برای اجرای سریع تر طرح های فاضلاب بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بندرعباس و تایید فرماندار قرار شد از این پس بخشی از هزینه های زیر ساخت های آب و فاضلاب در مناطق توسعه ای از محل مشارکت مردم تامین شود.  
هم اکنون 60 هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز جمع اوری و تصفیه می شود و پس از تصفیه از طریق خط انتقال به محیط پذیرنده یعنی دریا وارد می شود.  
طرح جمع اوری فاضلاب در بندرعباس از سال 83 آغاز شد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.