سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشام: مساوی برای صدرنشینی کافی بود/ پوگبا قلب و روح تیم بود

سرمربی فرانسه پس از تساوی بدون گل مقابل سوئیس ضمن تمجید از عملکرد پوگبا نتیجه تساوی را برای صدرنشینی در گروه مناسب دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛دیدیه دشام سرمربی فرانسه پس از آنکه شاگردانش مقابل سوئیس به نتیجه تساوی 0-0 رسیدند و به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد صعود کردند، ابتدا به تمجید از پول پوگبا پرداخت و او را قلب و روح تیمش در نیمه اول توصیف کرد.
 دشام گفت: پوگبا نیروی حیات و قلب و روح تیم در نیمه اول بود.او نیمه دوم خیلی جلو نرفت اما توانایی های بسیاری دارد و من به او اطمینان زیادی دارم.ما پوگبا را همیشه در سطح بالا می خواهیم.


سرمربی فرانسه درباره بازی نیز گفت: این نتیجه برای  صدرنشینی ما در گروه مناسب بود.ما  فرصت گلزنی داشتیم،که اگر با دقت بودیم می توانستیم گل هایی بزنیم. سوئیس در این بازی در برخی از اوقات بهتر از ما عمل کرد اما خیلی ما را تهدید نکرد.قطعا یه سری چیزها باید بهتر شود من تقریبا همه بازی ها را دیده ام و بجز دو سه تیم بقیه بازی های مسلطی نداشته اند. می‌توان همیشه از عملکرد بازیکنان انتقاد کرد، بازیکنانم می دانند که می توانیم در جاهایی بهتر از این‌ها عمل کنیم.


دشان در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی دروازه‌بان به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته  می شود این نشان‌دهنده این است که ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.