سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

ضرورت انجام كار كارشناسي در بحث مبارزه با مواد مخدر

استاندار قم با اشاره به آمار كشف باندهاي قاچاق مواد مخدر در استان قم اظهار كرد: علاوه بر چنين اقداماتي بايستي برنامه ريزي كارشناسي در زمينه ي روش هاي كاهش اعتياد و مقابله با شيوع مواد مخدر انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم طي سخناني خواستار توجه بيش از پيش مسئولين به پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر در بين افراد آسيب پذير جامعه شد.
استاندار قم با بيان اينكه نتيجه ي كارهاي كارشناسانه در بلند مدت مشخص مي شود افزود: نبايد توان استان را صرف اموري كنيم كه نتايج لحظه اي بدست مي آيد.
وي با تاكيد بر بررسي دقيق علل و عوامل و راهكارها در زمينه ي اعتياد به مواد مخدر خاطرنشان كرد: اگر بتوانيم نيازهاي استان در مقابله با مواد مخدر را بدرستي احصاء و بر اساس برنامه ي مدون حركت كنيم شاهد نتايج خوبي در اين زمينه در بلند مدت خواهيم بود.
نماينده عالي دولت در استان همچنين آمار كشف باندهاي قاچاق مواد مخدر در استان قم را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد:علاوه بر چنين اقداماتي، بايستيي بيش از پيش بر كارهاي كارشناسانه متمركز شويم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.