پایگاه هایی برای اموزش مقابله ای وپیشگیری از اعتیاد در مناطق مستعد درنظرگرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم:  مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه آموزش پیشگیری از اعتیاد باید ازسنین کودکی شکل بگیرد، افزود: محیط‌های کارگری، کارخانجات و محل‌های مستعد گرایش به اعتیادباید همواره مورد آموزش مقابله‌ای قرار گیرند وبدین منظور پایگاه‌هایی برای آموزش و پیشگیری از اعتیاد در نظر گرفته‌شده است.
آقای سلیقه با اشاره به اهمیت موضوع مقابله با اعتیاد در جامعه اظهار داشت: سازمان بهزیستی در 3 زمینه پیشگیری، درمان و باز‌توانی خدمات ارائه می دهد که در امر پیشگیری سالانه بیش از 200 هزار تن آموزش‌های مقابله با اعتیاد را در قم می‌بینند.
 وی درادامه گفت:80 واحد درمان اعتیاد به‌صورت سرپایی در قم وجود دارد که در حال حاضر 8 کمپ بستری درمان اعتیاد ،سالانه 12 هزار را زیرپوشش قرار می‌دهند ولی با توجه به تغییراتی که در دستورالعمل این کمپ‌ها شده ما فراخوان زده‌ایم که کسانی که توانایی  کار داشته باشند برای درخواست مجوز اقدام کنند.
مدیرکل بهزیستی با اشاره به پرداخت یارانه به بخش درمان اعتیاد خاطرنشان کرد: کسانی که برای درمان اعتیاد مراجعه می‌کنند به آن‌ها یارانه درمان تعلق می‌گیرد و خانواده این افراد هم در طول درمان زیرپوشش سازمان بهزیستی هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار