سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه سازمان آموزش از راه دور به سطح سواد زندانیان

مدیر کل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور زندان های کشور خبر داد.

گودرز شاهمرادی مدیر کل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت‌های آموزش از راه دور اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش و سازمان امور زندان‌های کل کشور منعقد شد که استفاده از ظرفیت آموزش از راه دور برای ارتقا سطح سواد زندانیان از مفاد آن است چرا که افزایش سطح سواد در میزان کاهش بزهکاری نقش بسزایی دارد.

مدیر کل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در خصوص فعالیت های آموزش از راه دور اظهار داشت: تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور زندان های کل کشور منعقد شد که استفاده از ظرفیت های آموزش از راه دور برای ارتقا سطح سواد زندانیان از مفاد آن بود چرا که افزایش سطح سواد در میزان کاهش بزهکاری نقش بسزایی دارد.

شاهمرادی بیان کرد: سازمان زندان ها پیش قدم در این موضوع بود که پس از آن وزارت آموزش و پرورش همکاری لازم را به عمل آورد استفاده از آموزش از راه دور بهترین گزینه برای آموزش زندانیان است چرا که انعطاف پذیری دوره های غیرحضوری و نیمه حضوری از ویژگی های بارز آن است.

وی بیان کرد: پس از منعقد شدن تفاهم نامه به تمام استان ها ابلاغ شد تا بنا بر آن وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی های لازم زندانیان را در دوره های اول و دوم متوسطه پذیرش کند که مازندران و فارس از استان های پیش قدم در این عرصه بودند همچنین سایر استان ها نیز بسته به شرایط آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

شاهمرادی با بیان اینکه آموزش سربازها نیز جز برنامه‌های آتی است؛ گفت: امیدواریم تفاهم نامه ای بین وزارت دفاع و آموزش و پرورش منعقد شود تا سربازانی که فاقد مدرک تحصیلی و تحصیلات زیر دیپلم دارند تحت پوشش سازمان آموزش از راه دور قرار بگیرند تا در پادگان ها نیز سطح سواد افزایش پیدا کند و آموزش و پرورش نیز همکاری خود را در این عرصه اعلام  کرده است.

انتهای  پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.