سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

احداث ۹۷ واحد مسکن شهری برای مددجویان جیرفتی

مدیر کمیته امداد مام خمینی (ره) شهرستان جیرفت از ساخت ،احداث و خرید ۹۷ واحد مسکن شهری برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان طی پارسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ اسماعیل امیری با اشاره به اینکه پارسال 13واحد مسکن شهری برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان احداث و یاخریداری شده است ، گفت: همچنین به تکمیل مسکن شهری ۸۴ مددجو نیز کمک شده است.

وی افزود: این نهاد در بحث کمک به تعمیرات کلی و جزئی ساختمان‌ها و همچنین کمک به ساخت حمام، سرویس بهداشتی و حصارکشی منازل مددجویان وغیره در مجموع به ۴۴۳ مددجوی تحت حمایت در شهرستان جیرفت و روستاهای این شهرستان در حوزه مسکن خدمات ارائه کرده است.

امیری تصریح کرد: حوزه مسکن کمیته امداد امام خمینی در ارتباط با ساخت و تکمیل مساجد، مراکز نیکو کاری و خانه عالم و... در سطح شهرستان نیز تلاش های خوبی انجام داده است

وی خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند در ارتباط با ساخت مسکن مددجویان و خدمات جانبی آن از جمله تکمیل و تعمیر مسکن و ساخت فضای جانبی مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حصارکشی، مددجویان و نیازمندان را کمک کنند و کمیته امداد جیرفت آماده دریافت هرگونه مساعدت از طرف خیران است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.