سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

جشن گلریزان در فارس

جشن گلریزان برای کمک به ۸۰۴ زندانی جرایم غیرعمد فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل زندان‌های فارس گفت: این مراسم سی ام خرداد ساعت 16 در هتل بزرگ شیراز برگزار می شود.  
سیدحشمت اله حیات الغیب ادامه داد: این مراسم همچنین در کازرون، نورآباد، اقلید، آباده، بوانات، نی ریز، فیروزآباد، داراب، فسا، جهرم، مرودشت، لارستان و استهبان با حضور مسئولان دستگاه های قضایی، اجرایی و خیران برگزار می شود.
وی تصریح کرد: ۸۰۴ زندانی جرایم غیرعمد هستند که از این تعداد ۲۲۷نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه، ۴۶۴محکوم مالی غیر از کلاهبرداری و۸۳نفر نیز دارای محکومیت پرداخت دیه ناشی از تصادف منجر به فوت و جرح و ۳۰نفر نیز قتل غیرعمد و ضرب و جرح غیرعمدی هستند.
سیدحشمت اله حیات الغیب بیان کرد: از این تعداد ۷۹۱نفر مرد و ۱۳نفر زن هستند.
مدیرکل زندان‌های فارس اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۲۳نفر از زندانیان از زندان آزاد شده اند که کل بدهی آنان ۴میلیارد و ۸۷میلیون و ۲۱۷هزار تومان بود و یک میلیارد و ۵۱۳ میلیون و ۷۴۶هزار تومان آن را شاکیان از حق خود گذشت کردند.
وی گفت: شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ کلیه شعب بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ آماده دریافت کمک های نقدی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: جشن ، گلریزان ، فارس ، جرایم ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.