سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

رد برخی شایعات در خصوص شیوع نا امنی در آبادان

فرماندارویژه آبادان به شایعه سازان هشدارداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه آبادان گفت:با افرادی که با ایجاد شایعه و انتشار آن، آرامش اجتماعی شهروندان را به هم می زنند، بر اساس قانون برخورد می شود.

عزیزالله شهبازی افزود:شورای تامین شهرستان و فرماندهی انتظامی آبادان، شبانه روزی در حال کنترل و پایش موضوعات امنیتی شهروندان هستند.

وی گفت:خوشبختانه با توجه به موقعیت شهرستان، این منطقه یکی از امن ترین و کم حاشیه ترین نقاط مرزی کشور است.

فرماندار ویژه آبادان با هشدار به افرادی که خواسته یا ناخواسته به شایعات در فضاهای اجتماعی و مجازی پیرامون برخی رخداد های شهرستان دامن می زنند افزود:راهبرد دولت تدبیر و امید، حمایت از گردش آزاد اطلاعات در جامعه است و از افراد و جریان هایی که وظیفه اطلاع رسانی مردم را به عهده دارند، حمایت می شود.

شهبازی گفت:شهروندان، اطمینان داشته باشند که اگر در جایی، حقوق شهروندی به ناحق و خلاف قانون پایمال و مورد تعرض قرار بگیرد، دستگاه قضایی این حق را باز پس خواهد گرفت.

وی ، برپایی هر گونه تجمع بدون اخذ مجوز از مرجع ذیضلاح را خلاف قانون دانست و افزود:بر اساس آنچه در قانون تدوین شده است، تمامی تجمعات باید با اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی صورت گیرد و انجام کار غیرقانونی نیز تخلف محسوب می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.