سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

ساماندهی 578 مزار شهید در 4 شهر بهار و 40 روستا

فرماندار بهار گفت: از 609 مزار شهید در شهرستان بهار تاکنون 578 مزار در 4 شهر بهار و 40 روستا ساماندهی شده و 11 مزار نیز تا پایان ماه جاری ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی پناه در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا این شهرستان گفت: حفظ آرمان شهدا و بسط ارزش های انقلاب اسلامی رسالتی مهم و همگانی است.

مرادی پناه تصریح کرد: این انقلاب میراث خون هزاران شهید، جانباز و حاصل مقاومت آزادگان سرافرار و پایداری نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی است و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

وی با بیان این مطلب که کار برای شهدا و ایثارگران عشق و اعتقاد خالص است، اظهار داشت: کمبود اعتبار و محدودیت های مالی دستگاههای متولی حوزه شهدا و ایثارگران نباید مانع از انجام کار در این حوزه شود.

فرماندار بهار ادامه داد: از 609 مزار شهید درشهرستان بهار تا کنون 578 مزار در 4 شهر بهار – لالجین – صالح آباد – مهاجران و 40 روستا ساماندهی شده و 11 مزار نیز تا پایان ماه جاری ساماندهی می شود و 20 مزار باقی مانده نیز با اعتباری بالغ بر 84 میلیون تومان تا پایان سال ساماندهی خواهند شد.

مرادی پناه عنوان داشت: تمامی اعضای این کارگروه باید دنبال کار عملیاتی باشند.

وی تاکید کرد: مسئولین با در نظر گرفتن ابعاد ارزشی نظام در کنار مردم همیشه حماسه ساز که بدنه اصلی این جامعه عظیم هستند، تلاش کنند تا فرهنگ انقلاب همچون فرهنگ عاشورایی معرفی و نهادینه شود.

فرماندار بهارگفت: همه دستگاه های اجرایی موظفند درخصوص تکریم خانواده های معظم شهدا، ساماندهی گلزار شهدا و ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در کنار دستگاه های فرهنگی و متولیان امر تلاش کنند.

مرادی پناه اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در عرصه های مختلف نظام مقدس امتحان خود را پس داده اند و آنچه در حد توان و امکان آن ها بوده برای اعتلای کشور تقدیم کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این خانواده ها از فرزندان و سرمایه های خود برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشتند، عنوان کرد: بنابراین تکلیف ما در برابر این خانواده ها چند برابر شده و بایستی به درستی به آن بپردازیم.

انتهای پیام/ خ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.