سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش سوریه در دروازه‌های شهر «طبقه» در حومه رقه

ارتش سوریه با حمایت هوایی، به پیشروی‌هایش به سوی شهر طبقه در حومه رقه ادامه داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الوطن، ارتش سوریه به پیشروی به سوی شهر طبقه در حومه غربی رقه ادامه داد و فاصله خود را با این شهر کم کرد.

منابع سوری گزارش دادند: ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن با پوشش هوایی به سوی شهر طبقه ادامه دادند و به حدود پنج کیلومتری آن رسیدند. نیروهای سوری از منطقه اثریا از توابع شهر سلمیه در حومه شمالی شرقی حما به داعش حمله کردند.

در همین حال، ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی برای دومین بار در هفته جاری مانع از یورش داعش به جاده اثریا شدند و در نبردی سنگین شمار زیادی از داعشی‌ها را به هلاکت رساندند و مجددا جاده اثریا را بازکردند.

درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در اطراف شهرک جسرین در غوطه شرقی هم ادامه یافت و ارتش در منطقه بحاریه پیشروی کرد.

ارتش سوریه، یورش داعش به یک مرکز نظامی نزدیک منطقه ضمیر در حومه شرقی دمشق را دفع کرد و شماری از داعشی‌ها را به هلاکت رساند.

در غرب سوریه، ارتش بر روستای عین عیسی و مزرعه حسام و تپه 616 و نقطه 474 و برج الحیات در شرق شهر «کسب» در حومه شمالی لاذقیه مسلط شد.

یک منبع میدانی در دیرالزور از حملات گسترده جنگنده های سوری به مراکز داعش در مناطق راشدیه، حویقه، حمیدیه، کنامات، رصافه و نیز اطراف فروگاه نظامی و کشته شدن بیش از 140 داعشی خبر داد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.