سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی تهران در تابستان 95

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی تهران از شرایط مهمانی در ترم تابستان این دانشگاه خبر داد.

محمد جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با نقل و انتقالات این دانشگاه در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران عمدتا با تعدادی از دانشجویانی واجد شرایط که به علت مشکلاتی درخواست گذراندن دوره را در تهران داده باشند، از طریق مهمانی همکاری می کند. 

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه ظرفیتی برای انتقال دانشجو ندارد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران همیشه متقاضیان زیادی برای تحصیل و انتقالی دارد که همواره بیش از میزان ظرفیت خود از طریق سازمان سنجش و مراجع ذیربط دانشجو می پذیرد. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی تهران افزود: بر‌خلاف سایر دانشگاه‌ها که هر ساله امکان جذب و انتقال دانشجو دارند، پذیرش دانشجو انتقالی در دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل نداشتن خروجی میسر نیست.

وی با بیان اینکه امسال مهمان شدن در این دانشگاه از طریق سامانه وزارت بهداشت انجام می گیرد، اظهار کرد: در سال های گذشته از راه خود دانشگاه و امسال به صورت متمرکز به وسیله وزارت بهداشت افراد متقاضی باید در مهلت زمان بندی 25 خرداد تا 15 تیر درخواست خود را ارائه دهند.

جلیلی افزود: این درخواست‌ها از طریق سامانه وزارت بهداشت با توجه به شرایط تحصیلی و شرایط اضطراری که دوره مهمانی را برای دانشجو ایجاد می‌کند، بررسی شده و پس از ارزیابی در سطح دانشگاه و دانشکده ها در بخش های دارای ظرفیت مهمانی انجام می شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.