سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

همایش طرح مودت سپاه ناحیه سمنان برگزار شد

این همایش با هدف ایجاد انس و الفت،تقویت روحیه نشاط ومعنویت و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛نشست صمیمی  فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات و اقشار و کانون های بسیج سپاه ناحیه سمنان  با هدف ایجاد انس و الفت،تقویت روحیه نشاط ومعنویت و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی  در حسینیه شهدای این ناحیه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم ضمن اشاره به ماه رمضان و آیاتی از قرآن  ،این ماه را فرصت مناسبی برای خود سازی دانست و گفت:چیزی که در جامعه امروز نیازمند آن هستیم احیا و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است که در بین بسیاری از مدیران و اداره جات ما نیز مغفول واقع شده است در حالی که از نظر مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ مهمترین رکن جامعه اسلامی است .
وکسی که سبک زندگی خود را بر اساس سبک زندگی اسلامی و قرآنی بنا کند به کمال واقعی می رسد و کسی می شود مثل امام خمینی (ره) که دنیا را تحت تاثیر خودش قرار می دهد و استکبار را به پوچی می کشاند.

وی در ادامه گفت: دشمن با حجمه بسیار زیاد و سنگین در جبهه جنگ نرم وارد کارزار شده است و مردم جامعه ما و به خصوص بسیجیان و پاسداران باید مراقب باشند و در این جبهه مردم جامعه را آگاه و هوشیار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در ادامه با اشاره به نقش مهم بانوان در جبهه جنگ نرم گفت:همسران و مادران در این راه نقش بسیار مهم و بسزایی دارند و  باید زینب گونه و فاطمه گونه در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب وارد عمل شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان با اشاره  به محور جبهه مقاومت گفت:بسیجیان وظیفه دارند فرهنگ ایثار و ایستادگی مدافعان حرم را نیز برای مردم تبعیین نمایند. بلکه نه تنها این عزیزان برای جلوگیری از کشانده شدن جنگ سخت به داخل کشور ایران به جهاد خارج از مرز های کشور رفته اند، بلکه برای دفاع از اسلام و حریم ائمه اطهار سلام الله ،عباس گونه جلوی تکفیری ها می ایستند و با کفر و جاهلیت آنها مقابله می کنند و این موضوع باید برای مردم بیان شود تا حرف افرادی که نا آگاهانه یا آگاهانه و عامدانه در داخل کشور دفاع از جبهه مقاومت را زیر سوال می برند،بی تاثیر شود و خود مردم فرهنگ مدافعان حرم را تبلیغ و ترویج کنند و مقابل آن تفکر غلط بایستند. 

انتهای پیام/ع
برچسب ها: طرح مودت ، سپاه ، بسیجان ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.