سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های تابستانی دانشگاه آزاد برای دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد از طرح‌های این دانشگاه برای دانشجویان با شروع فصل تابستان خبر داد.

طه هاشمی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فعالیت‌های تابستانی که دانشگاه برای دانشجویان در نظر می گیرد به صورت اختیاری است و دانشجویانی که واحدهای تابستانی را بر نمی دارند می توانند از این فعالیت ها بهره مند شوند که معاونت فرهنگی-دانشجویی سلسله برنامه هایی را در این زمینه در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: این برنامه ها عمدتا شامل جشنواره هایی از جمله جشنواره محیط زیست است که در استان گیلان به مدت هشت هفته برگزار می شود و بیش از هزار نفر از دانشجویان در آن شرکت می‌کنند، این اردو ها صرفا جنبه‌ی علمی ندارد بلکه به صورت آموزشی، عملی و تفریحی است.

طه هاشمی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه برنامه‌های مفصلی را در نظر گرفته  که در زمره‌ی آنها می توان به کارگاه های آموزشی اشاره کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد طرحی را در نظر گرفته که دانشجو با ورود خود به دانشگاه می‌تواند نهالی را به اسم خود بکارد و تا پایان دوران فارغ التحصیلی خود از آن نگهداری کند که این خود می تواند گامی بلند در جهت ماندگاری توجه به محیط زیست باشد.


اتنهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.