سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

رقابت 11هزار دانش آموز لرستانی برای ورود به مدارس نمونه دولتی

11هزار دانش آموز پایه ششم و نهم لرستانی برای ورود به مدارس نمونه دولتی رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان از رقابت 11هزار و 11دانش آموز پایه ششم و نهم لرستانی برای ورود به مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه خبر داد .

اردشیر افزود : آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 28 خرداد ماه راس ساعت 9صبح در 17 منطقه و شهرستان و 71حوزه امتحانی برگزارخواهد شد

وی گفت: تعداد داوطلبان ورود به پایه هفتم را 5هزارو 626نفر است که از این تعداد دو هزارو 759نفر پسر و دو هزارو 867نفر دختر است . اردشیر آمار داوطلبان ورود به پایه دهم راهم 5هزارو 385نفر اعلام کرد که از این آمار 2هزارو 801نفر پسرو 2هزارو 584نفر دختر است .

اردشیر در ادامه تاکید کرد : مسئولین حوزه های برگزاری آزمون موظفند تا شرایط مناسبی را فراهم کنند تا دانش آموزان در آرامش کامل و به دور از استرس بتوانند کار پاسخگویی به سوالات را انجام دهند . وی تصریح کرد : آزمون ورودی راس ساعت 9صبح آغاز خواهد شد و مسئولین حوزه ها به هیچ وجه مجاز به جمع آوری پاسخنامه ها قبل اززمان اعلام شده نیستند .

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان هم به اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تا پایان تیرماه سال جاری اشاره کرد و گفت : در دوره اول متوسطه یک هزار و290نفر و در دوره دوم متوسطه یک هزارو 860دانش آموز برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی پذیرفته خواهند شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.