سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

امروز با وجود جنگ نرم نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: امروز در جامعه اسلامی با وجود هجمه سنگین جنگ نرم و عملیات روانی و ترفندهایی که دشمن دارد نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار حسین معروفی با اشاره به نقش بسیج در دفاع از آرمانهای انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور، حضور اقشار مختلف مردم را در سازمان مردمی بسیج مستضعفین یک توفیق بزرگ دانست.

وی از فرماندهان حوزهها، گردانها و پایگاهها به عنوان سرپنجههای اصلی بسیج مستضعفین یاد کرد و گفت: استخوانبندی بسیج، پایگاه و حوزههای مقاومت است پس اجرایی کردن آنچه در حوزه راهبردی و ستاد بسیج تصمیمگیری میشود منوط به پیگیری و انجام وظیفه و رسالت شما فرماندهان است.

وی ادامه داد: هر ماموریتی که برای بسیج تعریف شده از جمله رفع محرومیت‌زدایی و یا اقتصاد مقاومتی همه آن به دوش کانونهای اصلی یعنی حوزهها و پایگاههای مقاومت است.

فرمانده سپاه سلمان استان گفت: اجرای ماموریتهای مهم اساسی و تاثیرگذار در جامعه اسلامی با داشتن اتاق فکر و یک خرد جمعی که بتواند برای بسیج در هر منطقه‌ای برنامهریزی کند، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.