جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: اولویت اول در انجام فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، اجرای تذکر لسانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،سرهنگ محسن اکبری افزود: گسترش و فرهنگ سازی تذکر لسانی در سطح جامعه لازم است چرا که امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای جامع و عمومی است که همه بخش های فرهنگی و غیر فرهنگی را در برگرفته و تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ضمن تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید تمام بخش های فرهنگی را تحت تاثیر خود قرار دهد، افزود: رسالت و هدف اصلی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این است که مردم از زبان و بیانشان در راستای سالم سازی و اصلاح جامعه بهره بگیرند و این اقدام تحت عنوان تذکر لسانی در سطح جامعه مطرح است.

اکبری ضمن اشاره به اینکه ریشه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خودباوری است، اذعان کرد: یکی از مشکلات ما در سطح جامعه و به خصوص در میان جوانان این است که اعتماد به نفس ندارند و لذا برای ارتباط بیشتر و موثرتر فرهنگ تذکر لسانی، باید در سطح جامعه فرهنگ سازی شود.

وی در پایان گفت: تاکنون برای فرهنگ سازی تذکر لسانی در سطح استان برنامه های زیادی اجرا شده است و برگزاری و آموزش هایی با اولویت تذکر لسانی باید در دستور کار تمامی ستادها قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار