سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی رضا کریمی:

بدنم خسته بود و جواب نداد/جبران می کنم

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی 2015 گفت:در رقابت های جام جهانی به لحاظ بدنی شرایط مطلوبی نداشتم و نتوانستم کشتی های قابل قبولی بگیرم.

علی رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به این که برای رقابت های المپیک آماده می شدیم تمرینات استقامتی و  سنگینی را پیش از اعزام به رقابت های جام جهانی پشت سر گذاشتیم و کارهای سرعتی چندانی انجام نداده بودیم به همین دلیل تمامی بچه ها در حرکات رو به جلو عملکرد مناسبی نداشتند و کادر فنی هم از قبل چنین شرایطی را پیش بینی کرده بود.
وی ادامه داد:هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشتم و همین موضوع کافی بود تا نتوانم کشتی های مورد رضایت خودم و کادر فنی را روی تشک به نمایش بگذارم.
قهرمان جوانان جهان درباره برنامه های آتی خودش گفت:با نظر رسول خادم چندی روزی استراحت می کنم تا با رفع خستگی تمریناتم را دوباره از سر بگیرم و مطمئن هستم در این مدت باقی مانده تا بازی های المیپک با توجه به برنامه تمرینی سرعتی که کادر فنی در دستور کار دارد به یک فرم ایده آل خواهم رسید.
کریمی در خاتمه عنوان کرد:شرمنده مردم،کادر فنی و خانواده ام شدم اما قول می دهم اگر افتخارپوشیدن دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک 2016 برزیل نصیبم شود حتماً باید یک مدال خوشرنگ جبران کنم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.