سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه فرهنگیان

نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه فرهنگیان با موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در این نشست گفت : نمی‌توان در زمینِ اقتصاد دیگران، نقشه اقتصاد اسلامی را کشید.

حجت الاسلام و المسلمین  عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه در بسیاری از فضاها نگاه‌های ما به مسائل ربوی است، افزود : کرد: در فضای اقتصادی، وعده‌های دینی و الهی ملاک قرار نگرفته‌اند، در این شرایط نمی‌توانیم معمار اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی باشیم که این نگاه با بیانات رهبر معظم انقلاب هیچ همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: توصیه و تأکید رهبر معظم انقلاب به اجرایی شدن مبانی اقتصاد مقاومتی را باید در کنار حساسیت‌های ایشان درباره ربا و مسائل حرام در حوزه اقتصادی درنظر گرفت.

امام جمعه قزوین ی یادآور شد: برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و ارائه آمار و گزارش بدون درنظرگرفتن فضا و حساسیت‌هایی که باید فضای اقتصاد طبق آن شکل بگیرد، نتایج مناسبی به همراه نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین  عابدینی گفت: باید نگاه قرض‌الحسنه و سرمایه‌گذاری را اِحیا کنیم، یعنی به‌جای این‌که به دنبال سودهای کلان برای قرار دادن پول‌های خود در بانک‌ها باشیم با توسعه قرض‌الحسنه که در قرآن هم سفارش شده؛ در این مسیر قدم برداریم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.