سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید توزین های دقیق هم سطح دنیا با هدف بهره وری ارزی

مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان گفت: توزین های دقیق هم سطح دنیا در این شرکت دانش بنیان باهدف بهره وری ارزی انجام می شود.

مرتضی پویان، مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تولید محصولات ابزار دقیق هم سطح دنیا اظهار داشت : با  نصب بيش از 11 هزار و پانصد دستگاه انواع باسکول در اقصي نقاط كشور، كشورهاي آسياي ميانه، افغانستان، عراق و حتي آفريقا در طي بیش از دو دهه حضور در عرصه اقتصادي كشور از دستاوردهای این شرکت دانش بنیان بوده است.

وی ادامه: باسكول جاده اي دستگاهي است كه وسايل نقليه جاده‌اي اعم از كاميون، تريلر و كمر شكن را در يك مرحله و با استفاده از نيروي جاذبه زمين توزين مي كند و  باسكول هاي ساخت گروه توزين الكتريك به طور معمول در دو نوع روي زمين و داخل زمين تولید می شوند.

این مدیرعامل توزین در خصوص  تولید باسکول قطارکش در کشورمان گفت: باسكول‌های قطاركش در دو نوع استاتيک و ديناميک بسته به نياز مشتری تولید می‌شود که استفاده از فناوری منحصر به فرد با دقت بسیار بالا ضامن دقت بسيار بالای اين نوع سيستم‌های توزين هستند.

پویان یاد آور شد: با توجه به توانمندی این شرکت در تولید محصولات متنوع این حوزه، تمامي باسكول ها در ابعاد و ظرفيت هاي خاص طبق درخواست مشتري قابل طراحي و توليد است.

وی در پایان یادآور شد: نهايت تلاش کرده است، افزود: طراحي و توليد سيستم‌هاي همگن با آخرين فناوری موجود در سطح جهاني از اهداف این شرکت بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.