سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

نخستین محموله سنگ گچ از مجتمع بندرامام صادر شد

نخستین محموله صادراتی سنگ گچ به مقصد کشور مالزی با مشارکت بخش خصوصی به میزان 56 هزار و 200 تن به مجتمع بندری وارد شده و با اتخاذ تمهیدات ویژه تحت نظارت کارشناسان امور بندری، در کشتی مربوطه بارگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: نخستین محموله صادراتی سنگ گچ در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به وزن بیش از 56 هزار تن بارگیری و ارسال شد.

گرایلو با اشاره به استقبال صاحبان کالا از ظرفیت‌های موجود مجتمع بندری امام خمینی(ره) جهت صادرات کالا اظهار کرد: به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای بارگیری انواع کالاهای معدنی و مصالح ساختمانی و برخورداری این مجتمع بندری از محوطه‌های وسیع دپوی کالا و تجهیزات مناسب بارگیری و همچنین عمق مناسب اسکله‌های با ظرفیت بالا، شاهد استقبال صاحبان کالا و صادرکنندگان مواد معدنی جهت استفاده از امکانات مجتمع بندری امام خمینی(ره) بوده‌ایم.

وی افزود: نخستین محموله صادراتی سنگ گچ به مقصد کشور مالزی با مشارکت بخش خصوصی به میزان 56 هزار و 200 تن به مجتمع بندری وارد شده و با اتخاذ تمهیدات ویژه تحت نظارت کارشناسان امور بندری، در کشتی مربوطه بارگیری شد.

گرایلو با اشاره به دسترسی این مجتمع بزرگ بندری به آزادراه‌ها و اتوبان‌های گسترده کشور و همچنین راه‌آهن سراسری و تجربه کافی در بارگیری انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی، روند بارگیری این نوع کالا را بسیار مطلوب و رو به رشد عنوان کرد.

انتهاي پیام/و

برچسب ها: خوزستان ، محموله ، سنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.