مدرسه علمیه امام‌المهدی(عج) زرگان با آموزش روخوانی قرآن كريم به همراه تفسیر و بیان شبهات دینی سعی در ارتقای سطح علمی و قرآنی جوانان و سپس استعدادیابی جهت جذب به مدرسه علمیه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام‌المهدی(عج) زرگان از برنامه‌های این مدرسه جهت جذب جوانان به تحصیل در این مدرسه خبر داد.
حجت‌الاسلام علی علوانی، با اشاره به اینکه اقدام به برگزاری جلسات خانگی قرآنی به صورت هفتگی در مناطق حساس و روستایی کرده‌ایم، افزود: این امر با همکاری مسجد منطقه و امام جماعت و پشتیبانی آن از طریق مدرسه علمیه صورت می‌گیرد.

علوانی ادامه داد: در این جلسات به حاضران روخوانی قرآن كريم به همراه تفسیر و بیان شبهات دینی آموزش داده می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام‌المهدی(عج) زرگان همچنین از اجرای طرح اوقات فراغت تابستانه ویژه دانش‌آموزان پسر مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان در مساجد منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه در این طرح اقدام به آموزش علوم قرآنی و مباحث معرفتی کرده‌ایم، افزود: جهت حرفه‌آموزی به دانش‌آموزان با سازمان فنی و حرفه‌ای جهت آموزش به آنان قرارداد بسته‌ایم.

علوانی هدف از اجرای این برنامه‌ها را ابتدا ارتقای سطح علمی و قرآنی جوانان و سپس استعدادیابی جهت جذب به مدرسه علمیه عنوان کرد.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.