سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بخشودگی 90 درصدی اقساط جرائم واحدهای شهرک های صنعتی در خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اعلام کرد: 90 درصد دیرکرد اقساط تسهیلات بانکی واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی این استان شامل بخشودگی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان بیان داشت: به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی)، صنایع دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین اعیانی و تأسیساتی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان، می توانند در صورت پرداخت 100درصد اصل بدهی خود از 90 درصد بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده دیر کرد را در اقساط 12 ماهه پرداخت نمایند.

وی افزود: واحدهای تولیدی در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی خود، می توانند از 75درصد بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده دیرکرد را در اقساط 12 ماهه پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: با اعطای مشوق و بخشودگی جرائم شاهد راه اندازی مجدد واحدهای غیر فعال، افزایش ظرفیت تولید واحدهایی که با کمترین ظرفیت اسمی فعالیت می کنند، و به بهره برداری رسیدن طرح های در دست احداث، و شاهد رشد و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار خواهیم بود.

محمدیان با اشاره به اینکه مدت زمان استفاده از این فرصت تا پایان شهریور امسال است اذعان داشت: صنعتگران خوزستانی می توانند برای کسب اطلاعات بیش تر به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان مراجعه کنند.

71 شهرک صنعتی در خوزستان وجود دارد و در مجموع 2 هزار و 302 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان وجود دارد که از این تعداد 1 هزار و 225 واحد به بهره برداری رسیده اند.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.