سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تشکیل کارگروه بررسی و نظارت بر عملکرد ستاد اوقات فراغت در آبادان

تشکیل کارگروه بررسی و نظارت بر عملکرد ستاد اوقات فراغت در آبادان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان در جلسه هماهنگی ستاد اوقات فراغت دانش آموزی گفت: اعضای این کارگروه با سرکشی به مراکز و کلاسهای اعلام شده از سوی ادارات مختلف در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی کرده اند، از نحوه عملکرد آنان به لحاظ کمی و کیفی مطلع شوند.

مسعود رئوفی افزود: در این مسیر بایستی از توان رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی  و نماینده مردم در بررسی عملکرد این ستاد بهره گرفت و با شناسایی نقاط ضعف و قوت و طرح آنان در جهت رفع آنان گامهای موثری برداشته شود.

وی گفت: هدف ما انجام خدمت است نه اینکه با ارائه یک آمار معمولی حس کنیم که وظیفه مان را انجام داده ایم ولی به طور عملی هیچ کار مشخص و معینی انجام نگرفته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان افزود: دغدغه ما پیگیری و دنبال کردن مسائل مربوط به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

 پیش بینی ۱۴ مرکز آموزشی در راستای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی با شروع به کار از ابتدای تیرماه امسال از سوی آموزش و پرورش، برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی برای فرزندان کارکنان ادارات و نهادهای مختلف، اعلام آمادگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده فرزندان و کارکنان ادارات مختلف از استخر کارگر مربوط به این اداره به صورت نیم بها، استفاده از برخی سالنهای ورزشی مربوط به اداره ورزش و جوانان و برگزاری کلاسهای فنی و حرفه ای خاص اوقات فراغت برای مددجویان بهزیستی و برپایی پایگاههای آموزش قرآن (حفظ و قرائت) از جمله مصوبات این جلسه به شمار می رود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.